Nowe wyposażenie dla TOKu
Trzebiatowski Ośrodek Kultury realizuje zadanie Zakup wyposażenia multimedialnego i komputerowego na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej w Trzebiatowskim Ośrodku Kultury, które otrzymało dofinansowanie w ramach programu "Infrastruktura domów kultury" Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego. Zakupiliśmy zastaw filmowy i fotograficzny ( m.in. body aparat bezlusterkowy wraz z akcesoriami, obiektyw, kamerę, rejestrator dźwięku, projektor, aktywną kolumnę). Kompletujemy zestaw komputerowy, który umożliwi tworzenie i edycję profesjonalnych materiałów audiowizualnych.
Zakup wyposażenia pozwoli nam na wdrożenie innowacyjności do oferty ośrodka kultury opartej na nowoczesnych technologiach. Zapewniając optymalne warunki działalności stworzymy szereg działań edukacyjno - animacyjnych jak i promocyjnych. Otwierają się przed nami również nowe możliwości programowe, które dotąd były niemożliwe do realizacji np.: warsztaty fotograficzne i filmowe dla różnych grup wiekowych czy tworzenie treści cyfrowych: realizacja wirtualnych spacerów, relacji na żywo z wydarzeń czy tworzenie archiwów lokalnej historii w formie wideo i zdjęć.
Dofinansowanie dla Trzebiatowskiego Ośrodka Kultury !
Trzebiatowski Ośrodek Kultury otrzymał 88,5 pkt w programie "Infrastruktura domów kultury" i jako ósmy w kolejności otrzymał dofinansowanie ze środków - „Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego”.
Na realizację zadania "Zakup wyposażenia multimedialnego i komputerowego na potrzeby prowadzenia edukacji kulturalnej w Trzebiatowskim Ośrodku Kultury" otrzymaliśmy 50 000,00zł
( całkowity koszt zadania 63 500,00zł).
W ramach zadania zakupiony zostanie sprzęt multimedialny: zestaw komputerowy z oprogramowaniem, zestaw fotograficzny oraz filmowy.
Zakup sprzętu umożliwi modernizację infrastruktury ośrodka, a co za tym idzie rozbudowanie działalności multimedialnej, wdrożenie nowych przedsięwzięć, które wzmocnią pozycję ośrodka w przestrzeni publicznej, dostosowując je zarówno do potrzeb środowiska lokalnego jak i szerokiego grona odbiorców np. turystów odwiedzających Muzeum Pałacowe, czytelników czy uczestników codziennych zajęć.

